روز دختر و تولد حضرت معصومه بر همه مبارک!!!
 
همه چیز

از همه جا

 
 

روز دختر و تولد حضرت معصومه بر همه مبارک!!!
ارسال شده در پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:, - 21:28

دخترم با تو سخن میگویم،

زندگی در نگهم گلزاریست و تو با قامت چون نیلوفر ساقه ی پرگل این گلزاری

من به چشمان تو یک خرمن گل میبینم.

گل عفت، گل صد رنگ امید

گل فردای بزرگف گل فردای سپید

چشم تو آینه ی روشن فردای من است

گل چو پژمرده شود جای ندارد در باغ

کس نگیرد به گل مرده سراغ

دخترم با تو سخن میگویم

دیده بگشای در اندیشه گل چینان باش

همه گل چین گل امروزند

کس به فردای گل باغ نمی اندیشد

آنکه گرد همه ی گل ها به هوس می چرخد

بلبل عاشق نیست

بلکه گل چین سیه کرداری است

که سراسیمه دود در پی گل های لطیف تا یکی لحظه به چنگ آرد

دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک

تو گل شادابی

به ره باد مرو، غافل از باد مشو

ای گل صد پر

من همه گوهر شکنند

دیو کی ارزش گوهر داند؟

دخترم گوهر من، گوهرم دختر من

تو که تک گوهر دنیای منی دل به لبخند حرامی مسپار 

دزد را دوست مخوان

چشم امید به ابلیس مدار

ای گوهر تابنده بی مانند

خویش را خار مبین

آری ای دخترکم ای سراپا الماس

 از حرامی بهراس

قیمت خود مشکن

قدر خود را بشناس

قدر خود را بشناس

روز دختر بر همه ی دختران مبارک باد این شعر رو من گذاشتم تا شاید روی کسی تاثیر بذاره واسه من که موثر بود مخصوصا جاهایی رو که رنگیش کردم

 



نظرات شما عزیزان:

حکیمه
ساعت17:00---15 شهريور 1392
پیش پیشی روزمون مفالک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده زهرا